Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Nail Tutorial: Funky Zebra & Wild Leopard [ pic heavy ]





Da...da... stiu la ce va ganditi acuma: " Iarasi nebuna asta a facut manichiura cu animal print!!! " Pai...asa e...and i'm proud of it :D 

Pas 1: Baza alba, ca sa iasa culorile mult mai puternice


Pas 2: In diagonala trasam cu lac galben


Pas 3: Trasam in diagonala cu verde


Pas 4-5 : Idem pas 3, schimbam doar culorile: roz si mov


Pas 6: Idem pas 4-5, culoarea aleasa este albastru


Pas 7: Facem o pata de culoare roz, pe culoarea galbena


Pas 8: Punem o pata albastra, pe galben-verde


Pas 9: Plasam pata mov pe verde-roz


Pas 10: La acest pas facem petele pentru leopard, pete galbene pe partea mov-albastru (faceti cate pete credeti ca sunt necesare fara sa para inghesuit)


 Pas 11: Petele in nuanta verde pe mov-albastru


Pas 12: Aplicam un strat de lac cu sclipici discret, eu am ales un sclipici auriu


Pas 13: Incepem sa facem "zebra" ( puteti sa faceti dungile in orice model doriti, oricat de rare sau de dese va plac)



Pas 14: Conturam petele leopardului


Si...gata! Nu e complicat, doar necesita mai mult timp, in rest sunt sigura ca stiti tehnica pentru fiecare animal print.





Later edited
Am uitat sa pun poze cu produsele folosite, dar le pun acuma:






10 Colourful Thoughts:

Laura Baybee said...

arata foarte bine :D desi e putin cam colorat pt gusturile mele totusi imi place modelul :D si mai ales ca ai combinat zebra cu leopardul :DD:

KarmenB said...

Promit ca mi-ai inveselit ziua :) animal print-ul este cel mai tare! grozav model! o zi frumoasa

Alexandra said...

Foarte, foarte frumos arata! I love it! ^.^

Irynuk said...

`mie imi place mult!:*

morphine said...

parca as vrea sa vad si produsele folosite:D

colourful.makeup said...

@ Laura Baybee : mersi :*

colourful.makeup said...

@ KarmenB : ma bucur ca am reusit sa iti "colorez" ziua! :*

colourful.makeup said...

@ Alexandra : mersi mult :*

colourful.makeup said...

@ Irynuk : se pare ca am mai gasit inca un fan pentru model :D :*

colourful.makeup said...

@ morphine : acuma am pus poza cu produsele, am avut-o facuta si am uitat, bine ca mi-ai zis :* lacurile nu sunt cine stie ce firma, cel galben e Farmasi restul sunt luate de la diverse magazine.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up