Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Nail Tutorial: Dots Again

Am sa va arat si ce a stat in spatatele acestui model, muza ;))

 da..da..e o cana, cana mea :D se pare ca nu e doar folositoare in cazul lichidelor :))

Pas 1: Vom aplica in diagonala o bucata de banda adeziva iar pe partea opusa vom face o baza alba


Pas 2: Vom indeparta banda, cu foarte mare grija si doar dupa ce se usuca lacul





Pas 3: Facem pe parte opusa o baza neagra


Pas 4: Incepem sa executam puncte negre pe baza alba, sa fie aproximativ aceeasi marime si la acelasi nivel


Pas 5: Repetam pasul 4, doar ca pe baza neagra si cu lac alb


Va place?

Ce modele ati dori sa mai fac? Astept sugestii :D





2 Colourful Thoughts:

Irynuk said...

imi place la nebunie modeulul!Ai folosit instrumente speciale pentru puncte?
imi place ceea ce faci tu:d
eu am unghii mici si nu prea am ce face pe ele..de multe ori punctele ma salveaza:D

Madutza said...

E suuuper dragut, felicitari! :)
Mie mi-ar placea un model cu mai multe nuante de verde, cu floricele :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up