Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Nail Tutorial: DIY - Shatter Nails




M-a prins si pe mine nebunia Opi shatter nails si stiind ca nu voi avea unul prea curand, m-am gandit la o alternativa, sa mi le fac eu.Aceasta este prima mea incercare, loc de perfect este.Iata ce a iesit:










Avantaje:
       -    Multitudine de combinatii
       -    Se folosesc lacurile care le aveti deja
       -     Nu este problema daca va tremura mana :D
         Dezavantaje:
     -    Dureaza ceva timp pana cand faceti ambele maini

 
Ce  parere  aveti  despre  modelele   facute de  mine? Ati  incerca ?

6 Colourful Thoughts:

yoana said...

da..ti-au iesit foarte dragute..mai ales cel pe negru..o sa incerc si eu..:))

LazyCat said...

Sunt de efect.Dar tot nu pot renunta la gandul de a imi lua Opi black shatter:D
In poza a iesit foarte bine

juazzshop said...

Nr 3 e super, chiar aduce f mult cu modelul original!

modniza said...

da, as incerca.frumos.pupici

Adina said...

Imi plac mult al treilea model si ultimul :D

colourful.makeup said...

@ juazzshop : mersi :* ieri seara dupa ce am discutat cu tine pe acest subiect, mi-a venit ideea.esti muza mea :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up