Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

My makeup : Pink- Mauve


Produse folosite:
- ELF Primer
- peste primer am aplicat fard crema ELF Eggplant- mov
- farduri
- mascara




10 Colourful Thoughts:

yoana said...

foarte simplu si frumos..:) :*

Irynuk said...

imi place!!!
si eu pentru azi tot un machiaj cu roz am pregatit:p...ce coincidenta:))

Denisa said...

am si eu o intrebare: nu ti s'a strans in pliu dupa 1-2 ore. mie da, si am folosit fardul crema de la Elf nuanta Butter Pecan.
nu imi place deloc... :((

ce imi plac genele tale :x

Stefi said...

cat de draguuutz ii :X:X Ai putea sa faci un swatch pentru fardul crema de la elf? is curioasa cum arata in pielea lui... m-ar tenta sa imi iau si eu :D pupici

Ana Maria P. said...

Ce nuanta superba de albastru!Imi place mai mult decat machiajul pe green,sper sa nu te superi.Si iti sta chiar bine:*

colourful.makeup said...

@yoana : acuma a fost prima data cand am incercat aceasta combinatie, multe dintre machiajele care am sa le postez le incerc pentru prima data :D asa ca sa nu fiti dure cu mine :)) dar tot astept sfaturi/sugestii :*

colourful.makeup said...

@ Irynuk : la a 3-a faci un suc :)) :X

colourful.makeup said...

@ Denisa : nu am probleme cu fardurile crema, atata timp cand sub este o baza iar peste un fard.la mine rezista si cate 8 ore :)

colourful.makeup said...

@ Stefi : pe vineri am sa fac, pentru ca ai cerut. :D am 6 asemenea farduri de la ELF. pozele sunt facute trebuie doar sa le mai prelucrez si sa imi scriu parerea :*

colourful.makeup said...

@ Ana Maria P.: mersi :* nu am de ca sa ma supar, asta e parerea ta :D cel de ieri era mai mult pentru sendinta, si asa mie mi se parea prea tare :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up