Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

My makeup- Go Green





   Din cand in cand am sa mai postez si eu cate un machiaj, asa de fun, poate imi mai dati ceva sfaturi, ideei.
   Sprancenele mele sunt in aceasta stare pentru ca...doresc sa le schimb forma iar momentan nu am ce sa le fac :(
   Cred ca va dati seama de o diferenta in poza, din pacate am remeniat-o doar dupa ce am facut pozele si nu am mai apucat sa le refac, deja eram in intarziere la sedinta.





 Produsele folosite pentru fata, eu nu folosesc fond de ten, asa ca no pictures of him.


13 Colourful Thoughts:

Andreea said...

frumos make up! Imi place ce ti-a iesit! Pup

Irynuk said...

eu as vrea unul mai intens,culorile sa fie mai intense:D
oricum verdele e frumos,imi place si te prinde:D

Ramona J. said...

Imi place machiajul, zici ca-i suflat nu pus cu pensula....whispered, pulbere de aripi de fluturi.
Iar cu sprancenele esti norocoasa, sunt foarte arcuite asa ca va avea din ce lucra sa ti le faca unghiulare cum tanjim toate....ale mele sunt cam drepte, rare, fine, nu imi poate face coltul proeminent cum mi-as dori si imediat ce cresc cateva fire se aplatizeaza forma pt ca si firele din ea sunt la fel de fine ca cele extra. :(

cuiulia said...

e f cute :D
aseara mi-am facut si eu cam acelasi look doar ca mi-am facut niste codite cu tusul :D

KarmenB said...

imi place! nuanta aceea de verde e superba! pentru sprancele, ca sa creasca mai repede si mai bine iti recomand uleiul de ricin. o zi buna!

Denisa said...

vai ai pensula pt blending de la elf:x si eu o vreau numai ca nu mai e in stoc :(

Stefi said...

simplu si de efect :)

colourful.makeup said...

@ Andreea: mersi :*

colourful.makeup said...

@ Irynuk : ma gandedsc la unul si il fac pentru tine, cred ca o sa fie cu roz :D :*

colourful.makeup said...

@ Ramona J. : spancenele mele sunt cam rare, dar pot sa spun ca am noroc de un fir lung, cam prea lung, daca bate vantu sta aiurea :))

colourful.makeup said...

@ cuiulia : eu mai am de exersat la codite :)

colourful.makeup said...

@ KarmenB : ma mai dau cu ulei de ricin, dar sunt zile in care uit...:((

colourful.makeup said...

@ Denisa : eu am 2 de la ELF, dar sunt diferite :)) am dat 2 comenzi, una are perii mai lungi si e mai subtire, iar cealalta are perii mai scurti si e mai groasa, in varf una e mai rotuda iar cealalta mai ascutita.cred ca depinde si de lot, oricum sunt facute pe banda.din punctul meu de vedere sunt bune, eu ma pot descurca cu ambele.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up