Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Review- Tan Popper by Pop Beauty



    Astazi vreau sa va impartasesc si voua calitatiile unei truse pe care o folosesc de ceva timp si de care sunt extrem de multumita.Este vorba despre Tan Popper by Pop Beauty, aceasta contine cam strictul necesar pentru un machiaj care incape in geanta, yay :D. Trebuie sa va avertizez,veti vedea o multime de poze, nu m-am putut abtine sa nu pun cat mai multe poze. :))
   Am sa incept cu fata trusei (poza de sus), care este very girly, roz-turcoaz si cu flori, imi place extrem de mult cum se prezinta.
   Spatele prezinta continutul trusei, ce nu imi place la aceasta- fardurile nu au denumire.


   La deschiderea trusei, pe partea stanga sunt prezentate 2 machiaje care se pot creea cu produsele din trusa, iar in dreapta sunt aranjate creioanele si pensula.

   
   Acestea sunt machiajele propuse de catre Pop Beauty- London Bight Lights si California Smoldering Glow.Acestea sunt foarte usor de realizat si sunt oferiti si pasii.


   Trusa contine 3 creioane, cam groase dupa parerea mea, iar pensula nu am prea folosit-o.



   Aceasta este trusa deschisa complet, se vede partea cu fardurile, produsele pentru fata si creioanele.




A- fara primer
B- primer ELF

  Fardurile sunt foarte pigmentate, se vad pe pleoapa chiar si fara un primer aplicat.Imi place pentru ca acopera aproximativ toata gama de culori, albastru, mov, verde, maro.Nu ma prea incanta ca nu se regaseste in trusa alb si negru, dar ma descurc.Folosesc ca highlight culoarea nr 4. Produsul nu se aduna si rezista cate 12 ore cu baza (testat pe al vostru cobai: eu :)) )
   Pozele sunt facute fara biltz doar la lumina naturala.
 
 

  


   Contine 3 prouse pentru fata: glower, blusher si bronzer.Imi plac pentru ca sunt cantitati destul de mari iar pensula se potriveste numai bine.


   L-am facut cate un swatch la fiecare, doar ca am pus o cantitate mai pare de produs pentru a se observa culoarea.Glow, dupa mine, e mai mult pentru seara, are particule de sclipici auriu, dar sunt destul de fine, Blusher, e o culoare superba de piersica potrivita pentru zi dar si pentru seara, iar bronzer contine si acesta urme de sclipici dar extrem de fine, eu il folosesc pentru a-mi "sculpta" fata.






     Creioanele nu le-am folosit prea mult,  nu imi plac pentru ca sunt groase dar cand le-am aplicat pot sa zic ca si-au facut treaba.


  Sunt usor sidefate si nu se observa o diferenta prea mare intre negru si maro.


   Pensula este cu 2 capete, una pentru aplicare fard si una pentru trasarea liniei.


   Acuma pe scurt:

   Imi place :
  • aspectul
  • cum sunt dispuse produsele in trusa
  • au inclus si o pensula cu 2 capete si cele 3 creioane
  • cantitatea produselor
  • rezistenta indelungata
  • pigmentare foarte puternica
  • culorile selectate, gama variata (farduri si produse de fata)
  • 2 exemple de machiaj foarte simplu de realizat (cu pasii si produsele folosite din trusa)
   Nu imi place
  • trusa este prea groasa
  • nu sunt culori mate ( este doar 1 fard mat, iar pentru fata nimica)
  • fardurile nu au denumire (nu este asa de grav)
  • nu se pea observa diferenta intre creionul negru si cel maro
  • creioanele sunt prea groase
  • nu sunt incluse in trusa un fard alb si unul negru
 Voi ati incercat ceva produse de la Pop Beauty?

6 Colourful Thoughts:

Amalia said...

Eu vreau sa-mi iau trusa cu neon colors:D
Ti-ai luat-o de la ei de pe site?

world of leea said...

eu nu am mai auzit despre aceste produse, dar pare interesanta trusa ta. as fi curioasa sa stiu ce pret are, de unde e firma asta si unde se gaseste asa ceva. foarte bun review-ul tau! ms, ms! :)

Denisa said...

e draguta trusa:* sa o folosesti cu placere.
eu nu am folosit produse de la PopBeauty niciodata:-??

Yvette said...

lovely colours!

xoxo

www.afashionhouseofcards.blogspot.com

modniza said...

draguta trusa!nu am folosit,dar am auzit.pup

colourful.makeup said...

@ Amalia : am primit trusa cadou de la o prietena dar nu mi-a trecut prin cap sa o intreb de unde a luat-o, impreuna cu aceasta am mai primit inca ceva de la Pop Beauty :D

@ world of leea : au o pagina ( aici)- http://popbeauty.co.uk , ma bucur foarte tare
ca ti-a placut review-ul :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up