Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Review: Stila- The smokey eye talking palette

  
Aceasta trusa o am deja de ceva vreme, si pot spune ca nu m-a dezamagit.Dupa cum se vede in poza de mai sus, inca chiar de la prima vedere se observa ca este foarte feminina.
     Un alt lucru care imi place, pe spatele cutiei sunt specificate  destinatile fardurilor: base, lid, crease, liner.


      La deschiderea trusei, este prinsa o folie transparenta pentru protectie pe care, inca o data, sunt specificate: base, lid, crease, liner.Am pus un servetel pentru a se observa mai bine.


  Trusa care o am eu, are 3 limbi printre care si engleza.Iti spune pas cu pas cum sa creezi un smokey eye cu fardurile din trusa.



Acestea sunt fardurile cu folia peste...


 ...si fara folie, sunt cam folosite ;)) fardul negru imi place sa il folosesc cu pensula umeda.


 A - fara baza
  B - cu baza


Culorile sunt foarte pirgmentate si se observa chiar si fara o baza.Culoarea 1, o nuanta de sampanie, este pentru baza sau highlither, din pacate pe culoarea pielii mele se observa doar la lumina.
   Combinat 1 cu 2, este un machiaj potrivit pentru zi, iar daca se adauga si 3 se transforma in machiajul de seara.Mie imi place ca 3, negru, sa il folosesc ca liner, dar ud pensula inainte de aplicare.
   In pozele de mai jos se observa mult mai bine culorile.




 Voi ce produse Stila ati incercat ? Ce parere aveti despre ele?
Mai sunt cateva zile pana la Giveaway  inscrie-te si tu.


3 Colourful Thoughts:

bioana said...

e frumoasa trusa :x

Irynuk said...

Nu le-am incercat,dar vad ca arata foarte bine:)
imi plac culorile:d

Alexandra said...

Cât de pigmentate sunt! Superbe! Eu ador Stila mai ales pentru packaging, sweet and simple! Eu nu am nimic de la ei deocamdata, dar daca ar fi un high-end brand la care as apela prima si prima data, ar fi Stila (+ Urban Decay) :)

:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up