Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Review: ELF Cosmetics - Part IV - Sampon si Lotiune pentru curatat pensule


Acestea sunt produsele care le am.Se poate observa ca in fiecare este o cantitate destul de mare.

Vroiam sa va arat cantitatea inscriptionata pe ambalaj, dar din pacate se pare ca la mine s-au terminat cifrele la lotiunea zilnica :)) , dar din cate tin minte are 250 ml si se pulverizeaza, iar samponul are 120 ml.
 

Am sa incep cu lotiunea zilnica (e mai usor de zis)

Am pozat pensulele inainte de a le pulveriza.Eu dau cam doua pufuri si daca coniser ca e necesar mai dau inca unul.


Le sterg pe un prosop, mie imi place ca acesta sa aiba si modele iesite in relief, cred ca se curata mai bine, e un fix :)) Am sters in ordinea in care le-am pozat mai sus.Cel mai bine se observa negru, de pe pensula defining eye.Solutia, dupa mine, are un miros usor accentuat de spirt, nu mi se pare deranjant.Imi place la aceasta ca este antibacteriana si poate fi folosita zilnic.


Pensule dupa stergere le-am modelat, ca dupa uscare sa revina la forma dorita.Acestea s-au uscat cam in 10-15 minute, depinde de temperatura camerei si de cantitatea pulverizata.Eu am dat cam 2-3 pufuri.


Sampon
Pensulele pe care urma sa aplic samponul.


Pentru pensula de blush am aplicat cam 2 stropi, dar pentru restu 1 sau 1/2 consider ca e de ajuns.Sa nu uitati sa tineti pensulele cu "capul" in jos.
Am colectat intr-un vas ce s-a scurs de pe pensule.Majoritatea este de la blush dar la spalare veti observa cu iese culoarea.


 Pensulele dupa spalat.
Le-am sters un pic de un prosop apoi le-am modelat. Pensulele s-au uscat cam in 30-50 de minute, stiu ca pare un pic cam mult, dar eu nu le-am sters,stors tare, le-am lasat sa se usuce la temperatura camerei.


Toate pensulele de mai sus, dupa ce s-au uscat.



3 Colourful Thoughts:

Madlen said...

si eu am lotiunea zilnica si mi place mult:).samponul nu l am,dar poate o sa-l cumpar.sa le folosesti sanatoasa:).

Irynuk said...

si eu am vazut zilele trecute peroduse pentru curatarea pensulelor de make up si chiar ma gandeam la ele...
cat au costat produsele?:)

colourful.makeup said...

@ Irynuk: produsele fac parte din gama studio si fiecare este 18 lei, eu sunt chiar foarte multumita de ele

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up