Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Review: ELF Cosmetics - Part II

Astazi am sa continui review despre produsele ELF.

Luciu De Buze Hypershine – Super Stralucire - Sugar Plum

 
    Acesta l-am primit cadou, am ramas socata cand am vazut cat este de inchis la culoare continutul, dar...dupa ce am aplicat pe buze, mi-am dat seama ca nu este asa de ingrozitor precum imi imginam.
    Imi place foarte mult pensula din varf, este foarte fina, la fel de mult imi plac si gustul si mirosul.Chiar mai mult, dupa un tip, dispare culoarea de pe buza si ramane doar un luciu.
      Nu este exagerat de lipicios precum sunt altele, singura problema (pentru mine) ar fi ca in tub este prea putin continut.
    Pe scurt, pot sa spun ca sunt foarte multumita de acesta.
   Cam asa arata proaspat aplicat in lumina naturala.Se observa o tenta de mov, dar nu e foarte puternica.



Crema Iluminatoare Pentru Fata – Pometi, Ochi, Buze - Spotlight

   Am dechis ca sa imi cumpar aceasta crema pentru ca nu aveam nimica asemanator, nimic cremos.Eu personal o folosesc pentru pometi si ochi, ca si highlight, dar aplicat pe buze nu imi place cum arata.

   Are un miros foarte placut si la fel este si textura.Cand am deschis prima data, nu l-am agitat si mi-a curs din el un fel de lichid lucios, doar dupa vreo cateva minute de scuturat si de agitat am obtinut consistenta dorita. 

Pentru mine este suficient un stop, un pic, o "margica", pentru ambii pometi.


Poza facuta in interior la lumina artificiala


Poza facuta in exterior la lumina naturala

    Desigur, ca si acest produs, precum si restu de la ELF, au un continut redus, foarte putin, dar trebuie sa luam in considerare ca produsele din gama Essential Makeup sunt doar 8 lei.Eu consider ca au un cost redus pentru calitatea oferita.


2 Colourful Thoughts:

A.M. said...

si eu am spotlight-ul. mi se pare mai mult decat suficient chiar daca e micut pentru ca o nevoie, dupa cum ai spus si tu, de o cantitate foarte mica.

bioana said...

am si eu luciul de buze,cantitatea e foarte mica intr-adevar.despre crema iluminatoare am auzit ca e buna dar nu am incercat-o

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up