Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Nail Tutorial:3 colours + silver sparkle stripes


Pas 1: Baza, eu am ales un verde


Pas 2: Peste toata culoarea verde, am pus albastru


Pas 3: Peste albastru am pus unnegru


Pas 4: Am inceput sa trasez liniile cu sclipici argintiu




Din pacate nu am mai prea avut timp de tutorial si review-uri, au intervenit proiectele care se cam tin scai de mine.Prin februarie ar trebui sa scap de ele, in cazul in care nu se modifica ceva....la ce noroc am eu...exista sanse mari sa.....

4 Colourful Thoughts:

bondarica said...

ce dragutz:x...felul in care faci u tutorialele lasa totul sa para ca este usor de facut:*...

Irynuk said...

frumos model!
vad ca te pricepi la modele de unghii:)
Nu vrei sa participi la un concurs?Intra pe blogul meu si vezi ca in stanga sus este un banner.Acceseaza-l si te trimite direct pe pagina de concurs;)incearca daca vrei:)

Alexandra said...

Foarte frumoase, á la MAC Tartan collection! :)

xoxo

colourful.makeup said...

@ bondarica - ma bucur ca sunt folositoare si le consideri usoare, inseamna ca fac ceva bine :D :*
@ Irynuk - multumesc :* chiar m-am uita si suna foarte interesant
@ Alexandra - cred ca putea ssa iasa un pic mai bine, multumesc de comment :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up