Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Nail Tutorial: Tartan

Astazi am sa va arat o manichiura care, este in modelul tartan.Poza arata mai multe posibilitati ale acestui tartan cu diferite culori.Poza luata de pe http://theflea.co.nz

La final asa ceva veti obtine:

 Nu trebuie sa va faceti griji pentru linile perfect drepte.Din pacate nici mie nu mi-au iesit chiar cu mi-as fi dorit, dar pe mana nu se vor observa asa de tare, precum in poza.

Pas 1: Baza verde si 2 linii verticale,2 orizontale.Trebuie sa va ganditi cam ce distanta doriti sa lasati intre ele, pentru ca vom face linia albstra.



Pas 2: Un " + "  de culoare albastra intre liniile negre, vom trece peste ele


Pas 3: Pe o parte a unghie si la baza (asa am vrut eu, voi puteti sa faceti invers daca doriti) trasam linia galbena/aurie


 Pas 4: Asemanator cu pas-ul 3, doar ca folosim culoarea rosu



Aruncati o privire si la postarile mai vechi, unde veti gasi produse cosmetice, haine, genti si curele de vanzare.













2 Colourful Thoughts:

Irynuk said...

interesant model:)
Nici mie nu imi ies liniile drepte:)

colourful.makeup said...

am momente cand imi sunt chiar drepte, dar in unele dati, cum a fost acuma..:))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up