Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Nail Tutorial: Cool Polka Dot Print

Astazi voi avea o postare asemanatoare cu cea de ieri, si anume Alice + Olivia Spring 2011 Nails by Minx


Versiunea mea :


Stiu ca e un pic modificata, ma refer la puncte (mi s-a parut dragut sa le aranjez in acest fel) si nu numai, dar si nuanta difera, din pacate nu am nuanta aceea.

Pas 1: Lacul de baza albastru iar pe mijloc cu un dotting tool mare am plasat punctele albe


Pas 2: Intercalat cu punctele mari am pus puncte cu o marime mai mici, pe o parte si pe cealalta




Pas 3: Sper exterior am facut puncte mici



 Credeti ca ar fi fost mai bine sa respect modelul Minx?

2 Colourful Thoughts:

albastrikmik said...

ti-a iesit frumos chiar mai bine decat modelul minx,i like it.

colourful.makeup said...

nu ma asteptam sa spui asta, dar ma bucur :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up