Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Nail Tutorial: Brightly Colored Leopard

Am  decis sa reazlizez o varianta a manichiurii facute de catre OPI pentru Zac Posen Spring 2011.Aceasta este poza de la prezentare:


Iar aceasta este varianta mea:



Pas 1: La baza unghiei am facut o fasie cu albastru deschis



Pas 2: La mijloc am facut cu un verede puternic



Pas 3: Sper varf am aplicat galben



Pas 4: Am inceput sa creez formele asemanatoare leopardului



Pas 5: Am continuat cu formele plasate aleatoriu 



Credeti ca exista vreo asemanare intre varianta mea si cea de la OPI?


3 Colourful Thoughts:

Ally said...

Seamana foarte mult varianta ta cu cea de la opi, singura deosebire cred ca o costituie verdele. Ei au folosit un altfel de verde, mai inchis si nu asa de puternic. But still, love it !! :D


Apropo, cand anunti castigatoarele giveawayului ? :D

albastrikmik said...

seamana doar k cei d la opi au pus mai mult galben iar tu ai pus parti egale din fiecare,in rest e perfect,bv.

colourful.makeup said...

multumesc foarte mult pentru parerile exprimate :*

@ally : castigatoarele vor fi anuntate pe 1.februarie, am sa le trimit mail

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up