Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Lista Neagra: Balcan Andreea


   Speram ca sa nu fie necasar sa creez aceasta postare, dar din pacate trebuie.Dupa cum "spune" si titlul postarii: LISTA NEAGRA....cred ca stim toate despre ce este vorba, circula foarte multe astfel de liste si toate in folosul nostru (consider eu).
   Astazi am sa adaug si eu un nou nume ( pentru mine este nou si am sa motivez de ce scriu acestea) : Balcan Andreea, Loc Pascani , Judetul Iasi - id: dck.deea@yahoo.com - nu ridica coletele.(poza de sus)
   Am sa va povestesc foarte pe scurt ce s-a intamplat.
   Blacan Andreea a dorit sa achizitioneze de la mine trusa cu 120 de farduri, dupa ce am discutat cu ea toate detaliile i-am trimis-o, trebuie sa mentionez ca nu este prima comanda care o punea la mine.Am pastrat legatura cu domnisoara...am tot intrebat-o daca a primit aviz...a zis ca nu....ca e in spital...ca trimite o prietena si una si alta...se poate intampla sa nu primesti aviz si sa ajungi la posta prea tarziu (am patit si eu asa ca am inteles situatia).
   M-a rugat sa i-l mai trimit pentru ca ii este foarte necesara si si-o doreste foarte mult, eu m-am gandit: "a mai comandta de la mine, posibile problema la posta, suporta cheltuielile, de ce nu?"....si iata de ce nu....mi s-a intors retur a 2-a oara coletul cu fardurile....proasta si eu...sa cred....ca e o persoana serioasa.
    Domnisoara nu mi-a mai raspuns pe messenger din data de 19.1 cand mi-a spus ca va merge la posta sa vada de colet, eu intre timp am tot intrebat-o daca a primit, dar nici un raspuns doar mass "DcK deEa (1/26/2011 17:19:49): care are multimess?[m]:D "
   Pot sa zic ca am avut si un pic de noroc, dupa ce am primit coletul a 2-a oara (astazi), l-am desfacut si am vazut ca toate fardurile erau intacte, yupiiii, si-au facut treaba cele aproximativ 8 straturi de bule...a rezistat trusa+ fardurile 2 drumuri de Pascani dus-intors.
   Trebuie tinut minte: chiar si o persoana care a mai comandat de la tine poate sa nu ridice coletul

4 Colourful Thoughts:

Ally said...

Doamne, si eu urasc persoanele neserioase !!
Si cel mai rau este cand tu esti o persoana buna, incerci sa o ajuti si apoi iti dai seama ca ai cazut de proastaaa ! :(
Cel putin, ai primit coletul inapoi ! <3

juazzshop said...

Ha! Been there, done that. Adevarul e ca toata lumea are probleme, si e normal, orice poate interveni, INSA, nu inteleg de ce e atat de greu sa anunti ca nu mai poti ridica un colet? Macar asa stie si cealalta persoana la ce sa se astepte. Si mie mi s-a intamplat cu cateva fete si la inceput m-am suparat, dar am inteles ca exista si persoane fara cei 7 ani de acasa, si ca o sa tot dau de ele. Nici una nu s-a oferit pana acum sa-mi plateasca taxele de transport. Si da, si o clienta veche iti poate face surprize neplacute, si chestia asta mi s-a intamplat, dar e bine ca exista listele astea, sa stim de cine trebuie sa ne ferim :)

colourful.makeup said...

@ juazzshop: am incercat sa caut diferite motive pentru care nu m-a anuntat, dar chiar nu gasesc nimica...inca o persoana neserioasa printre noi

Alesya said...

E foarte bine ca ai facut lista asta sincer! Asa stim la cine sa trimitem produse si la cine nu!!
Bravo!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up