Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Tutotrial Manichiura

Intr-o seara, cum incep toate, m-am gandit sa imi fac o manichiura mai deosebita decat cea de toate zilele, adica nimic, din lipsa de timp si nu alte motive.Mi-a placut ce a iesit, asa ca am decis sa fac niste poze cu pasiii sa le postez, poate ajuta pe careva sau poate va place.Asa ca... Enjoy :*

Pas 1: O culoare de baza, orice culoare doriti

 

 Pas 2: Am trasat liniile, curbate spre capat (se pot trasa si drepte)


 Pas 3: Umplem o parte, eu am preferat negru





 Pas 4: Efectuam punctele cu dotting tool, scobitoare, cu varful unui pix sau cu orice doriti si aveti la indemana




Pas 5: Peste punctele albe se fac alte puncte mai mici de diferite culoari (eu am ales albastru si verde)
*Punctele albastre

 *Punctele verzi



 

Manichiura e gata!


Va rog sa va lasati parerile :*

2 Colourful Thoughts:

juazzshop said...

super ti-ai iesit. Ai si unghii lungi frumoase, si dexteritate!

colourful.makeup said...

mersi mult :* mai am cateva si vreau sa le postez, sa mai diversific blogul

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up