Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Review: ELF Cosmetics - Part I

M-am hotarat ca sa scriu un review despre cosmeticele ELF, deja le folosesc de ceva timp, si consider ca mi-am facut o parere.
Nu am foarte multe produse de la ei, decat cele din imagine


plus din gama Studio mai am: Sampon Pentru Pensule si  Lotiune Pentru Curatat Pensulele Zilnic (am uitat sa le fac poza), asa ca am luat-o de pe situl ELF:




Am impartit acest review in mai multe parti, ca sa pot sa acopr cat mai bine produsele.


Am sa incep cu fardurile care le am ( prima poza este facuta cu blit) :





Rocker, a fost primul fard care l-am achizitionat de la ei.Cand am primit coletul si am vazut cat de mic este am ramas foarte surprinsa, plus ca culorile nu corespund foarte mult cu imaginea de pe situl lor.In loc de crem (2) eu am crezut ca e mai mult un auriu, nuanta de mov difera foarte mult si negru, care in trusa contine particule de sclipici, pe site pare un mov destul de inchis ( asa le vad eu).
Ce nu imi place: albul contine particule de sclipici foarte mari si cand ma fardez ma umplu pe toata fata de acestea,aceast alb nu este deloc pe gustul meu iar cand ma dau ramane doar o urma de sclipici; negru la fel contine particule  de sclipici un pic cam mari, pentru gustul meu,  nu sunt la fel de deranjate ca si cele din alb
Ce imi place: crem si mov, chiar foarte mult imi plac, si pot sa trec ca imi place si negru in anumite situatii, iar culorile cu un primer rezista foarte mult pe pleoapa.

 
Ivy, la fel nu corespunde poza de pe sit-ul ELF cu produsul in sine, din cate am vazut cam asa e la majoritatea fardurilor.Cu acesta si cu Teal Dream am avut noroc de un moment de inspiratie, am cautat pe Youtube despre ele si asa am vazut culorile cu adevarat.
Ce nu imi place: Verdele deschis (1) - nu se vede, oricat as pune nu se vede iar dupa un timp dispare, dar unde... chiar nu stiu…
Ce imi place: culorile 2,3,4 : sunt pigmentate, rezista foarte mult.Imi place aceasta trusa pentru ca este potrivita si pentru un machiaj de zi, unul de birou.


Teal Dream, aceasi poveste, nu corespunde poza de pe site…
Ce nu imi place: daca alatur culoarea 1 si 2 pe pleoapa, nu se vede nici o diferenta, practic sunt cam aceasi nuanta
Ce imi place: folosesc 1 in coltul ochiului, e o nuanta care mie imi place enorm iar restul culorilor sunt pigmentate si rezista toata ziua

Ca si baza am folosit ELF Primer, care isi face treaba, doar ca e putin in flacon, mai ales mie mi-a sosit ¼ gol.Poza e facuta la lumina naturala,afara.In aceasta se vad cele mentionate de mine mai sus, nemultumiriele mele.


Aceste doua poze sunt facute la lumina artificiala in interior.




In aceasta nu am aplicat nici un primer, este direct pe piele aplicat, desi am incercat sa aplic cat mai mult fard, doar acesta este rezultatul obtinut de la cele trei truse.Nuantele de pe coloana 1 aproape ca nu se observa si la fel unele de pe coloana 2.Poza este facuta la lumina naturala, afara.


 Sper ca va sunt folositoare informatile, acestea sunt parerile mele personale.Voi ati folosit produsele ELF?Ce parere aveti despre ele?

 






2 Colourful Thoughts:

juazzshop said...

hello,
si eu intentionez sa fac o omanda la elf, insa cand am intrat pe site-ul lor, nu aveau pe staoc multe produse si am decis sa mai astept. Referitor la farduri si diferentele de culoare...cam asa e mereu cand comanzi fara sa vezi produsul, asa e si avon, oriflame etc. What you pay is what you get... la 8 lei majoritatea produselor eu zic ca e ok...sunt insa curioasa de samponul de pensule...chiar am nevoie de asa ceva.

colourful.makeup said...

pentru pretul lor, 8 lei, sunt produse bune.sper ca saptamana asta,saptamana viitoare sa apuc sa fac si despre sampon si lotiunea pentru pensule.deocambata am incercat doar lotiunea si sunt foarte multumita de ea.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up