Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Nail Tutorial: Revers Franch

Nu este un model care sa imi placa foarte mult, dar e ceva mai diferit.Eu am sa prezit cum il fac eu, cum imi este mie usor.
La anu ( ce funny suna....parca ar veni peste vreo 300 de zile :))  ) am sa termin si review-ul despre produsele ELF din dotare :P
Sa revenim la munca...cam asa va arata la final:


Am folosit benzile de la Oriflame, sunt ok, doar ca unele nu se lipesc foarte bine.


Dupa cum se vede, sunt bucati care le folosesc si de cate doua ori, daca se poate.

Pas 1: Am lipit benzile (am facut trei modele)


Pas 2: Am dat cu lac alb in partea de jos, m-a cam luat valul si am facut si cu rosu


Pas 2: Fac partea de sus cu rosu


Pas 3: Am decorat cu sclipici argintiu


P.S. Imi cer scuze pentru manichiura care mai are anumite defecte, graba nu are ce cauta aici, din pacate nu am reusit sa scap de ea.

Ce parere aveti de aceasta?Ati purta asa ceva?

0 Colourful Thoughts:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up