Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Nail Tutorial: Purple and Black with White polka dots

Imi cer scuze ca nu am mai postat nimica de cateva zile, dar a am fost prinsa cu lucrul, facultatea iar in weekend am fost plecata la tara, asa ca astazi am sa postez un tutorial pentru manichiura.

Culoarea de baza este mov


 Cu pensula de la lac, am trasat partea neagra iar in colt am lipit o floricica


 Sub partea neagra am trasat niste linii albe discrete


 La final dupa ce este uscat lacul, puneti bulinele albe de diferite marimi

Ce parere aveti? :)

Nu uitati de giveaway , am sa ofer patru cadouri plus unul special, trebuie doar sa lasati un comentariu

0 Colourful Thoughts:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up