Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Nail Tutorial: Palm Tree

Am decis sa realizez un model mai colorat, mai luminos, desi sunt doar trei culori, mai pe scurt: un model  impotriva vremii mohorate de afara.
Pe langa lacuri si pensula subtire mai aveti nevoie si de un buretel, eu l-am folosit de la o trusa de machiaj.

Pas 1: Stratul de baza, albastru deschis


 Pas 2: Cu un buretel aplicati un albastru inchis


Pas 3: Tot cu buretel se aplica si galben (aveti rabdare sa se usuce, altfel va iesi verde, cum am patit si eu).La mijloc sa se vada culoarea de baza, va da impresia de apa


 Pas 4: Cu o pensula subtire, se realizeaza baza palmierului


 Pas 5: Se traseaza o linie curbata, va fi trunchiul

 Pas 6: Punem un punct in capatul liniei, din care trasam mai multe liniute curbate

 Acesta este modelul anti vreme mohorata :))


Va rog sa vizualizati si postarile mai vechi si nu uitati de REDUCEREA DE 40%, in albumul REDUCERE veti gasi produsele.

0 Colourful Thoughts:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up