Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Nail Tutorial: Giftwrap

Daca tot vin sarbatorile si impartim cadouri, de ce sa nu avem si o manichiura in spiritul sarbatorilor.Sa va arat despre ce este vorba mai exact:

E vorba despre fundita de la ambalajul cadoului.Acum am facut o varianta mai simplificata, cu o baza verde/rosu:


Pas 1: Baza - rosu si verde



Am ales sa aplic un lac cu sclipici auriu


Pas 2: Trasam o linie orizontala


Pas 3: Se traseaza o linie verticala, astfel se creeaza un semn "plus"


Pas 4: Facem buclele in lateral, nu trebuie sa fie asemanatoare


 Pas 5: In partea de jos a liniei verticale, trasam cate o linie oblica


 Pe scurt pasii pentru realizarea funditei


Am decis la degetul aratator sa trec cu lac cu sclipici auriu peste liniile albe



Aceasta este manichiura obtinuta




Ce parere aveti?Orice comentariu e binevenit
Nu uitati de Giveaway unde primiti cadouri.

4 Colourful Thoughts:

Ally said...

Frumos tare modelul !
Mi-ai dat o idee,poate voi incerca si eu !

Poofie said...

Pff frumos!
Ador mainile tale!

albastrikmik said...

frumos,am facut si eu aceasta manechiura

colourful.makeup said...

@ Ally si albastrikmik daca doriti sa va posetz pozele cu varianta voastra a acestei manichiuri, trimiteti-mi o poza si pe ea sa scrieti numele vostru sau link catre blogul vostru :*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up