Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Nail Tutorial : Culori arcuite

Imi place foarte mult combinatia dintre alb-negru, dar ca sa nu fie asa de plictisitor am decis sa mai folosesc inca o culoare.Iata ce a iesit:




Pas 1: Pe o parte de unghie am trasat o linie alba arcuita si am umplut cu albastru


Pas 2: Trasam inca o linie alba curbata


Pas 3: Umplem intre cele doua linii cu alb iar ce a mai ramas cu negru


Pas 4: Pe partea albastra facem puncte albe


Pas 5: Iar pe partea alba facem puncte negre



Pas 6: Am decis sa pun sclipici auriu


Cum credeti ca arata mai bine: Cu sclipici auriu sau fara?

6 Colourful Thoughts:

Addicted to kryptonite said...

hei.
sincera sa fiu, imi place mai mult fara sclipici.
mi se pare ca este prea mult si ca incarca unghia
punctuletele le faci cu instrumentul ala folosit la saloane sau le faci cu acul(sau scobitoare)? ca as vrea sa incerc si eu :D

colourful.makeup said...

Am folosit un dotting tool, am si eu o trusa ca aceasta http://colourfulbazaar.blogspot.com/2010/10/set-12-pensule-manichiura_11.html , dar se pot face si cu scobitoare sau ac. Acuma de curand mi-am cumparat un set si am sa fac un review despre el.

juazzshop said...

Cu auriu! e mai de craciun/sarbatoare...

albastrikmik said...

foarte frumos ti-a iesit,imi place mai mult cu sclipici dar sa pus pe toata partea de alb simpla iar dunga alba cu punctulete s o lasi asa.

Ally said...

fara sclipci arata senzational ! uauu ! <3

colourful.makeup said...

vad ca parerile sunt impartite, eu sunt undeva la mijloc.as alege in functie de stare si de locul unde trebuie sa merg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up