Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Nail Tutorial : Corset

Am decis sa postez un model, aparent, mai complex, dar veti vedea ca nu este asa.Este foarte dragut si chiar usor de realizat si cu el sigur veti fi in centrul atentiei.

Asa va arata la final manichiura voastra


Pas 1: Baza - eu am ales un roz pal


Pas 2: Cu ajutorul unei stampile am plasat modelul pe unghie, in caz ca nu aveti acest model se poate folosi altu sau se poate face cu o scobitoare, dar dureaza foarte mult ( imi cer scuze pentru unele poze care nu se vad foarte bine, nu am o lumina prea buna iar cu blit sunt exagerat de luminate)


Pas 3: Pe margini am aplicat negru, am decis sa nu merg pana la baza unghiei 


Pas 4: Am facut cate patru puncte albe pe fiecare parte, la acelasi nivel


Pas 5: Am inceput sa fac cate un " X " intre puncte


Pas 6: Continuam sa facem snururile corsetului

Ce parere aveti? Ati alege sa purtati o asemenea manichiura?
Vizualizati si postarile mai vechi, sunt produse cu 40% reducere + multe cosmetice de calitate


2 Colourful Thoughts:

albastrikmik said...

foarte dragut,sigur as purta dar cu alte culori d

Ally said...

superb modelul,chiar ar arata foarte dragut la mana :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up