Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Nail Tutorial: Coral

Vroiam sa realizez ceva mai colorat, care sa contina culori mai puternice si am gasit, un coral.E un model potrivit pentru vara sau pentru o zi mohorata.


Pas 1: O baza albastru deschis


Pas 2: Am trasat linii roz, puteti face cate linii doriti si oricat de subtiri sau de groase vreti


Pas 3-4 (m-a luat valul si am uitat sa fac poze la un pas) In partea de jos a liniei roz am facut cate una alba iar in colt puncte roz


Pas 5: Am facut si punctele albe


Pas 6: Daca doriti puteti aplica sclipici

Pas 7: Faceti puncte roz la baza, dar aveti rabdare sa se usuce lacul, nu ca mine...


Ce parere aveti? Daca aveti ceva sugestii lasati un comentariu, va rog
Vizualizati si postarile mai vechi, sunt produse cu 40% reducere + multe cosmetice de calitate
                                  Nu uitati de cadourile oferite (clik pentru a merge la pagina)

0 Colourful Thoughts:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up