Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Nail Tutorial: Animal Print- Zebra

Acest model l-am facut cam in aceasi perioada cu modelul Leopard, dar nu stiu cum de am uitat de el.
Astazi prezint pasii modelului din stanga, dar si cel french este asemanator, doar ca exista un avantaj: nu se observa daca tremura mana.


Ati putea urma un tipar:




Pas 1: Am facut un fel de triunchi, doar ca mai curbat la varf spre baza unghiei


Pas 2: Mi-am dat seama ca am inceput prea jos, asa ca am repetat pasul 1 mai spre varf iar mai jos am facut aproximativ acelasi lucru, doar ca am facut un usor "V".


Pas 3: Acest pas, practic e format din pasii 1 si 2 doar ca m-am jucat un pic cu formele


Iar la final am obtinut:


Ce culori ati folosi pentru a realiza aceasta manichiura in afara de alb-negru?

1 Colourful Thoughts:

Ally said...

Woww,arata foarte bine !
As mai folosi portocaliu pe fundal si maro pentru a face liniutele alea. ;D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up