Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

La Multi Ani!!!

   Dupa postarea cu manichiura, m-am hotarat sa va scriu si un LA MULTI ANI! (un pic cam devreme, dar cred ca la 00:00 nimeni nu va fi in fata calculatorului, printre care nici eu).
   Ce veti face de "rev"?
   Eu am sa merg la niste prieteni, vom fi doar sase persoane = 3 cupluri.Mai exact fetele, mi-au fost colege de liceu, iar D. colega de banca pe toata perioada liceului.
   Ce va doresc eu pentru anul 2011...?
   Cel putin un prieten adevarat (pentru ca stim ca amici sunt destui dar prieteni in adevaratul sens prea putini), multa fericire, noroc, dragoste si sa nu uit, de cat mai multa sanatate (stiu ca e un cliseu, dar e adevarat)
 
Desi nu are nici o legatura cu subiectul, nu m-am putut abtine, sa nu atasez o melodie.E printre preferatele mele, de cate ori o asculta imi vine cheful de "topaiala" (varianta classic rock)

Ram Jam - Black Betty (1977)



O alta varianta care imi place foarte mult e de la Tom Jones



  Leadbelly  (1930) -> Aceasta e varianta originala, jazz




LA MULTI ANI!!!



Va doresc ca urmatoarea zi sa fiti intr-o stare mai buna :P












 

2 Colourful Thoughts:

Ally said...

La multi ani si tie !
Petrecere frumoasa alaturi de prieteni ! :D

colourful.makeup said...

multumesc mult.sper sa te distrezi :*
ma bucur ca nu sunt singura in fata la calculator la ora aceasta, din pacate inca sunt la lucru, dar cred ca am sa plec imediat ;))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up