Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Despre Dotting Tool

M-am gandit sa fac un fel de review despre dotting tool, mai bine spus un fel de asemanari si deosebiri intre acestea si alte obiecte care le pot lua locul.Mie, dotting tool, imi sunt  folositoare si chiar foarte usor de folosit, in comparatie cu scobitoare, ac sau altele.

Aceasta este trusa care o am, contine 5 bucati cu cate 2 parti, deci in total am 10 ustensile.
Am folosit prima data partea A (asa le-am numit eu), de la fiecare.Se observa si din poza ca sunt marimi diferite, ceea ce face sa fie foarte usor de folosit in cazul realizarii unei manichiuri.


Am incercat sa iau pe varf aceasi cantitate de lac si sa aplic cu aceasi forta fiecare punct, pentru a se putea observa diferenta.Daca doriti puncte mai mici sau mai mari, trebuie doar sa luati pe unealta lac mai mult sau mai putin si sa apasati mai tare sau nu.


La partea B, le-am intors cu susul in jos, unde sunt asemanator aceasi marime.Pe mine ma ajuta, in cazul in care folosesc mai multe culori si punctele trebuie sa fie de aceasi marime, scap de stersul fiecareia dupa aplicare.

In poza le-am pus comparativ cu A, unde se observa o diferenta foarte mare.


Am facut si o categorie C, lucruri care le gasesti prin casa si pot inlocui aceste instrumente.Eu am avut varful de la un lac, un pix cu pasta mai groasa, o pasa cu varf subtire, o scobitoare si doua ace de marimi diferite la care le-am folosit atat capul cat si urechea.


Si aceasta categorie am pus-o comparativ cu celalalte doua, se poate observa ca punctele nu ies chiar asa de perfect si la unele trebuie luat foarte mult lac pentru a se observa, dar au un plus: le ai la indemana oricand, in cazul lipsei unei dotting tool.


Maine am sa postez o manichiura la care am folosit mai multe marimi din acest set.

Va  fost folostiror acest mic review?

4 Colourful Thoughts:

Ally said...

Foarte folositoare,chiar nu stiam ca exista asa ceva.Chiar ma intrebam cum iti ies asa de bine punctuletele ...

colourful.makeup said...

mi-am dezvaluit secretul :)) ma bucur ca te ajuta :*

adinapup said...

Da, chiar mi-a placut mult reviw-ul tau. Multumim. Orientativ, cam cat a costat setul? Stii si site-uri (eventual din romania) care sa vanda unelte de manichiura (m-ar interesa mult o rozeta de plastic unde sa-mi exersez manichiurile. Multam ;)

colourful.makeup said...

@ adinapup http://www.cosmetic-style.ro- eu de aici mi-am luat margaretele (rozetele) au ajuns foarte repde, si am primit si un cadou de la ei :D eu consider ca sunt seriosi, nu am avut nici o problema

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up