Welcome!

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them." (David Hume's Essays)

Nail Tutorial : Candy Cane

Daca tot au inceputul sirul sarbatorilor, am decis sa tin si eu pasul cu ele, asa ca...ready or not here i come!
In postarea de astazi am realizat o manichiura foarte "dulce", asemanatoare cu candy cane (bomboana de trestie de zahar).Este foarte usor de facut, sunt necesare doar doua culori: rosu si alb.
Sa nu va faceti griji pentru linii, nu trebuie sa fie perfect drepte.Nici cele facute de mine nu sunt perfecte, se observa in aceste poze pentru ca sunt marite, dar la marimea naturala nimeni nu isi va da seama.


Pas 1: Culoarea de baza: Rosu


 Pas 2: Am trasat o linie mai grosa alba, aproximativ pe mijloc


 Pas 3: Pararel cu linia groasa am facut una mai subtire


Pas 4: In coltul unghiei am facut o linie groasa si una subtire


 Pas 5: Am continuat cu partea de jos, unde am trasat o linie subtire


 Pas 6: In coltul de jos, am facut inca o linie mai groasa


Cam atat a fost tot pentru aceast model.Puteti sa trasati linii de diferite marimi si sa aiba diferite distante.

Va rog sa vizualizati si postarile mai vechi si nu uitati de REDUCEREA DE 40%, in albumul REDUCERE veti gasi produsele.

0 Colourful Thoughts:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up